El programa

febrer 12, 2009 at 10:54 am 1 comentari

1. ¿Qué es la Web 2.0?
2. Impacto de las nuevas tecnologías Web 2.0 en la estrategia de comunicación empresarial e institucional
3. La sindicación de contenidos: Escuchar la web social
4. Factores clave a la hora de diseñar el sitio web de una empresa
5. El reto de las empresas: Visibilidad y posicionamiento en la Red
6. El auge de los blogs corporativos
7. Nanoblogging: Twitter, Pownce, Jaiku, YouAre, etc.
8. Videoblogging la audiovisualización de la Red
9. El auge de los Podcasts
10. Gestión del conocimiento a través de los wikis
11. El papel de las redes sociales en la estrategia de comunicación
12. Otras herramientas de la web social
13. Proyecto fin de master

Falten 11 dies…

Anuncis

Entry filed under: General.

¿Podrá soportar España 4.000.000 de bajas de clientes de banda ancha? Dia 1

1 comentari Add your own

  • 1. Dia 1 « Com sobreviure a un Master 2.0…  |  Març 2, 2009 a les 5:26 pm

    […] gestió del correu, hi ha una part en Java i no hem fa el pes… o fa la gent de 3i-multimedia. Pel que fa als continguts la cosa fa bona pinta, accedirem a ells de forma gradual i cada bloc finalitza amb una pràctica, […]

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Twitter

twitter

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Piulejades

    Del.icio.us

    Categories

    Llicència

    Creative Commons License
    Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial 3.0 Espanya de Creative Commons

    %d bloggers like this: